.nemonn{position:absolute;top:-9999px}
Παρασκευή, Απρίλιος 19, 2024

Παραλία Αρχάμπολης - Φαράγγι Αρχάμπολης

ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  1                                                    ΩΡΕΣ ΠΟΡΕΙΑΣ  1

Από την Κάρυστο ξεκινούμε οδικώς για τον οικισμό Θύμι.Ο δρόμος είναι άσφαλτος για το μισό της διαδρομής, ενώ ο
συνολικός χρόνος που απαιτείται μέχρι το Θύμι είναι 2 ώρες. Μόλις περάσουμε το Θύμι, εκατόν πενήντα μέτρα περίπου
μετά από το τελευταίο σπίτι του οικισμού, υπάρχει κατηφορικός χωματόδρομος στα δεξιά, που οδηγεί στα <<Μπαλέϊκα>>.

Τα Μπαλέϊκα είναι συνοικία από τρία-τέσσερα σπίτια , όπου εκεί τελειώνει ο δρόμος. Το  μονοπάτι για την Αρχάμπολη ξεκινά από την πίσω αριστερή πλευρά του πρώτου σπιτιού που θα συναντήσουμε. Υπάρχουν σήματα αλουμινίου στα δέντρα ( κοκκινόλευκο) καθώς και κόκκινο χρώμα στις πέτρες.Το μονοπάτι διασχίζει κάθετα το ρέμα, που περνά δεξιά από τον οικισμό και αρχίζει να ανηφορίζει στην απέναντι όχθη. Μετά από λίγο το παλιό μονοπάτι διακλαδίζεται ( διασταύρωση 1). Εμείς ακολουθούμε το αριστερό και όχι αυτό που συνεχίζει ευθεία προς τα πάνω. Μετά 150 μέτρα συναντούμε δεύτερη διασταύρωση μονοπατιών και πηγαίνουμε δεξιά.. Η πορεία του μονοπατιού είναι παράλληλη στη ρεματιά και έχουμε θέα τον οικισμό Μπαλέϊκα στα αριστερά μας. Μετά 500 μέτρα περπάτημα και αφού περάσουμε ένα μεγάλο πλάτανο, που από τη ρίζα του αναβλύζει λίγο νερό, φθάνουμε σε εντυπωσιακά κάθετα βράχια, που στη βάση τους υπάρχει πέτρινο μαντρί.