.nemonn{position:absolute;top:-9999px}
Παρασκευή, Απρίλιος 19, 2024

Δρακόσπιτα Στύρων - Ακρόπολη Στύρων

Περνούμε τα ερείπια των τοίχων και μπαίνουμε μέσα στο χώρο της Ακρόπολης. Εδώ υπάρχουν εντυπωσιακοί σχηματισμοί βράχων, αλλά το κάστρο είναι τελείως ερειπωμένο και μόνο λίγα υπολείμματα τοίχων υπάρχουν. Η θέα όμως είναι εντυπωσιακή. Στο χώρο του κάστρου υπάρχει παλιό εξωκλήσι και λοξά διαγώνια από την πρόσοψη της εκκλησίας σώζονται υπολείμματα του παλαιού υδραγωγείου. Συνεχίζοντας την πορεία μας και ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια οδηγούμαστε στην κύρια πύλη του κάστρου.Η πύλη που αποτελεί και έμβλημα του Δήμου Στυραίων, είναι ένα εντυπωσιακό μεγαλιθικό κατασκεύασμα φτιαγμένο με κυκλώπειες πέτρες, ενώ αριστερά και δεξιά της διακρίνονται ακόμη σπαράγματα του πανάρχαιου κυκλώπειου τείχους.Βγαίνοντας από την πύλη το μονοπάτι συνεχίζει κατηφορικό, καλά σηματοδοτημένο, και περνά μέσα από αρχαία λατομεία, που βρίσκονται εκατέρωθεν και στα οποία μπορεις να διακρίνεις αρχαίες κολώνες και μονόλιθους, που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ. Το κατηφορικό μονοπάτι βγάζει σε χωματόδρομο , ο οποίος καταλήγει στη διασταύρωση που αφήσαμε το αυτοκίνητο.