.nemonn{position:absolute;top:-9999px}
Παρασκευή, Μάρτιος 29, 2024

Φαράγγι Αγάλης - Ράχη Τσεργών (Γλυφάδας)

διευκολύνουν τη διέλευση από τη μια όχθη του ρεύματος στην άλλη, όταν αυτό έχει νερό. Σε μισή ώρα περπάτημα από την είσοδο, το φαράγγι στενεύει με τα πανύψηλα βράχια αριστερά και δεξιά να είναι πολύ εντυπωσιακά.
Στο σημείο αυτό , όπου τα βράχια είναι συμπαγή, ο ΕΟΣ Χαλκίδας έχει ανοίξει αναρριχητικές διαδρομές 7ου βαθμού.
Λίγο πιο πάνω υπάρχει γεφυράκι στο σημείο όπου ενώνονται τα νερά του ρέματος Βοϊδοκλέφτρα με το κυρίως ρέμα του Φαραγγιού. Εμείς συνεχίζουμε την πορεία μας στο αριστερό ρέμα, ενώ η διαδρομή αρχίζει τώρα να γίνεται πιο ανηφορική. Σε μια ώρα περίπου περπάτημα από την είσοδο του φαραγγιού συναντούμε την πρώτη πέτρινη βρύση , καθώς και ξύλινο τραπέζι όπου μπορεί κάποιος να ξεκουραστεί κάτω από πανύψηλα πλατάνια. Στη συνέχεια το μονοπάτι που βρίσκεται πάντα στη δεξιά πλευρά του ρέματος, αρχίζει να ανεβαίνει ψηλότερα από την κοίτη και σιγά- σιγά να απομακρύνεται απ’ αυτή. Το μονοπάτι τώρα μπαίνει σε δάσος ελάτης και κατά διαστήματα υπάρχουν ξύλινα ή πέτρινα σκαλοπάτια, που διευκολύνουν την ανάβαση των επισκεπτών. Σε 2 ½ ώρες από την αρχή της πορείας μας, φθάνουμε στην πηγή << Κράτια>>.
Το σημείο που βρίσκεται η πηγή, κάτω από τη σκιά αιωνόβιων πλατάνων και ελάτων, είναι μαγευτικό. Εδώ το μονοπάτι χωρίζεται στα δύο :
α) Το ένα κατευθύνεται ανατολικά και συναντά δασικό δρόμο ( πηγαίνουμε δεξιά έχοντας την πηγή στην πλάτη). Μετά από πορεία 4 ωρών καταλήγει στο καταφύγιο της Διρφύος.
β) Το άλλο μονοπάτι, που εμείς θα ακολουθήσουμε , ξεκινά πίσω από πέτρινη κατασκευή και έχει κατεύθυνση βόρεια-βορειοδυτική ( πηγαίνουμε αριστερά έχοντας την πηγή την πλάτη)